h1

Daarna in de spreekkamer van de onbekende dokter

februari 28, 2008

“Dag, ik ben dokter Luc. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”

Rommelend in mijn gekleed jasje -want vergadering om 10u -: “Ik hoor niet goed aan de linkerkant. De reden is dat het andere stukje van dit oorstopje –een afgebrokkeld oranje stukje mousse tonend– zich nog in mijn oor bevindt. Mijne vriend heeft  met een pincet geprobeerd om het eruit te krijgen maar hij deed me alleen heel erg veel pijn”

“Kom maar hoor, mevrouwtje uit Limburg, dat heb ik op 10 secondjes gefixt. Oei, het zit echt wel diep. Natuurlijk dat uwe vriend het er niet uit kreeg met een normale pincet”

——————————————————————————————————————–

 Die hele 5 minuten dat ik binnen was hebben me welgeteld 28, 5 eur gekost.

Dure vogel. Maar voor goede, vroege en efficiënte service -én informatie op het internet!-betaalt ge zeker?

Maar op dat moment was het het belangrijkste dat ik terug hoorde en dat ik op tijd was voor mijn afspraak.

Dat heet waarschijnlijk: keuzes maken

2 reacties

  1. Hahaha, da is nu eens echt iets wat ENKEL en ALLEEN met u kan gebeuren ! Ik zie het al levendig voor mij ! Soit, ge hebt weer gezorgd voor heel wat gelach bij mij en mijn collega’s ! Bedankt daarvoor ;-)!


  2. en dat zo vroeg op de ochtend! 😀



Plaats een reactie